Headers For Free

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2012

Beställa?

Av HeadersForFree - 12 augusti 2012 04:53

Gud så roligt att du vill beställa av mig, titta in här för att se mina andra headers :)


Förr hette min blogg FansiteHeaders då jag bara gjorde headers åt fansites, men inte längre. Jag gör headers åt alla slags bloggar. Om du vill beställa en header skicka helst ett mail till MileyCyrusCity@live.se eller kommentera, men skicka helst mail, antigen det eller så anger du din mejl :)


Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av HeadersForFree - 29 augusti 2012 21:18

Ska fixa bort lösenordskyddande saken..http://everybodyneedsinsperation.bloggplatsen.se/   om du ändå inte kommer in skriv bara    miley   där det står att man ska skriva ^^  men besök den, slutar helt nu.. ...

Av HeadersForFree - 29 augusti 2012 18:30

Kommer nämligen flytta.. Bloggen alltså! Till blogg.se, muhaha, :P UPTADE: kommer flytta till en annan blogg på bloggplatsen.se! Men väldigt onödigt inlägg hörru! ...

Av HeadersForFree - 28 augusti 2012 20:57


I lördags var jag i Liseberg med familj och 3 vänner. Hade super roligt, förutom att jag var så feg så jag inte åkade åka Balder, Kanonen och kan ni fatta det, Lisebergsbanan? Har aldrig åkt den! Vad är för fel på mig! Känner mig så dum, och dagen ef...

Av HeadersForFree - 28 augusti 2012 20:50

bildkälla   Finns så många mer bilder som verkligen passar in till livet! ...

Välkommen

Stort välkommen till HeadersForFree. Här kommer du att kunna få beställa headers av mig och se massor med redigerings program och tips. Hoppas ni stannar kvar länge :)

 

Kram

Sök i bloggen

Kategorier

Sammarbete(n)

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards